Gott och blandat

Haha lika dålig uppdatering som vanligt!! KASST!
Men jag har haft en väldigt händelserik vecka.
Jag har vart på VFU och träffat underbara små kottar som jag i framtiden ska jobba med. Det är det som gör en att man kämpar på och pluggar! Tyvärr så måste jag nu sitta och skriva en del av en tenta som ska vara inne på fredag samt att jag måste fylla i min studentbok med en massa saker som jag inte begriper mig på!
Varför kan dom bara inte använda svenska i instruktionerna?! nej då ska det vara så svåra ord och så formellt att man inte ens fattar vad man ska göra! Hejja!

Nu ska jag gå och duscha. Har inte gjort de på ett X antal dagar så det är dags att krama ur smörpaketet, vrida ur håret under armarna och kanske till och med använda en rakhyvel? Nej det får ju inte gå till överdrift!

Förövrigt så fick jag träffa min lilla loppa igår! Hon är så otroligt sööööööt så man dööööööööööör!!!!!! MAAAAHHH! Jag vill äta upp henne! Tyvärr har jag ingen söt liten bild så att ni kan få se hur underbar hon är!!!!!! ÅÅÅÅHHH! Jag blir galen när jag tänker på henne, min lilla Felicia <3

Ja, självklart mina andra två busfrön Elina och Max ligger också varmt om hjärtat!

Det vart ett väldigt blandat inlägg men men så äre ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0