fredag

fredagkväll och jag är ledig?! hmm känns väldigt konstigt. Ikväll måste jag skriva ett pm till nationella i svenskan sen så förhoppningsvis så ska jag väl träffa malin och elin. Jag orkar inte tänka idag. eller inte tänka seriöst. det måste man göra om man ska skriva ett pm och förbereda till en redovisning som ska vara intressant. 

någonting lite mer roligare är att jag träffade min kära kusin idag. Jag fick låna en tröja av henne. Jag förstår inte hur hon alltid är så snygg och har så snygga kläder!!  Puss på dig!



Nu ska jag laga en matbit, undrar bara vad jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: liisa

haha jag älskar den där bilden den är så söt!!!

2009-04-18 @ 13:06:14
URL: http://hellolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0