hemmakväll

det blev hemmakväll själv med en påse godis, en film, myskläder och täcket i soffan. tyvärr så måste jag erkänna att det är lite tråkigt... kanske ska ner till jobbet och kika en sväng? nej jag orkar inte fixa mig.

jag har bestämt mig nu. Jag har haft ångest i flera månader och den senaste veckan har jag inte kunnat sova. det är inte min grej och jag vet att jag har tagit rätt beslut innerst inne, även fast många kommer bli besvikna och jag kommer att få höra det. tyvärr så kanske jag missar något men jag får stå ut med de, för att jag vet att det är det här jag vill, innerst inne. jag kände redan från början att jag inte ville men man vill ju inte svika, men den här gången kommer jag att göra de...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0