kök

Jag är så stolt över mig själv! Jag har sytt nya gardiner till köket och det vart jättebra! :D Idag har jag haft prov och sen så på eftermiddagen så var vi på brandstationen och hade föreläsning. Efter de så åkte jag och träffade mamma. Vi åkte ner på stan för att jag var tvungen att gå till banken och sen var vi en sväng på stan. Jag la undan en eventuell studentklänning och sen så köpte jag en orange kurka som skulle matcha till gardinerna. sen åkte vi ut till IKEA. mamma köpte en massa saker till badrummet och jag fyndade ett fat som man kan ha ljus på, en blomma, gratängformar och ett tyg som var fint och kanske blir till en tavla...

Jag önskar att ni kunde se köket! Det blev mycket mysigare och roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0