snälla du där uppe!

fortfarande sjuk.... om det fortsätter såhär så kommer jag väl att tappa flera kilo!!! Jag måste bli frisk tills imorgon då jag ska ha prov i islam, redovisning i svenskanationella och lektion i elkunskap (den sista är väl inte så kul men det står med i kursplanen och vi har bara ett tillfälle på oss) . Så snälla du där uppe, låt mig bli frisk och pigg tills imorgon och samtidigt göra bra ifrån mig på redovisningen och provet! tack!  Kan ju altid prova och se om det är någon som lyssnar? haha

drömde inatt om min gamla apuplats, nybyggeskolan. fyfasen vad jag saknar dom! så fort jag har blivit piggare så ska jag åka och hälsa på dom!

nu ska jag lägga mig i soffan och dricka blåbärssoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0