studentklänning?!

jag börjar få panik (som vanligt!) studentmössan ligger i skåpet och väntar på mig, men jag har ingen klänning?! Måste man ha en vit klänning? jag skulle vilja ha en off-white eller lite gammelrosa... men det är klart, min mössa har ju vinröda detaljer så då kan man ju inte ha rosa.... fast det skulle vara fint! Men det är liksom som en oskriven regel att man MÅSTE ha vitt på sig, det är väl så så jag får väl följa de. skulle vara kul att komma i någon helt annan färg, men då kanske det inte syns att man tar studenten så tror jag att farmor skulle bli lite besviken... kanske skulle dra till stockholm i helgen? på fredag jobbar jag, och på lördag ska jag hem till Robins syster som fyller år idag! Grattis Christel! så det finns nog ingen tid för de... hmmm. jaja det löser sig! snälla kan någon tipsa om hemsidor med kläder!? jag har idétorka och kör samma gamla vanliga...

nu ska väl jag försöka sova en sväng så får vi se om jag vågar mig på skolan imorgon?

ps. jag tror jag redan har shoppat upp hela min lön i mina drömmar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0