tänk om..

idag har jag vart i skolan som vanligt, men på morgonen så hade vi "tänk-om föreläsning" i västeråshallen. Det var tyvärr inte så intressant som jag trodde att det skulle vara då det var en väldigt dålig föreläsare som skulle prata om HIV/Aids. Efter skolan så satt jag, frida och jossan och försökte skriva klart det där jälva projektet! Jag blir galen! det tar ju aldrig slut och nu har vi tydligen helt total missuppfattat hur man ska göra. Det slutade med att vår lärare bad oss att gå hem och göra det imorgon istället för att vi va så irriterade.

efter skolan så drog jag en sväng till Elin (Malin va där också) som var sjuk och piggade upp henne. Vi satt mest och fjanta oss och åt kebab. mummma! 

Just nu drömmer jag om att få göra om köket lite då jag har fått en hel massa idéer! JAG VILL HA EN MASSA PENGAR! Men det kommer inte att kosta så mycket att göra det utan bara frächa till lite med textil :) Det är verkligen så mycket jag skulle vilja köpa vid löning. Jag vill till stockholm och köpa lite snygga vårkläder och studentklänning och så vill jag fixa iordning köket. tyvärr så får jag väl prioritera någonting utav sakerna.. får se vad det blir ;)

HELT ointressant inlägg men det var vad jag ville säga idag.


(bjuder på den!)


God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0