H som i helg

oj va dåligt bloggande det var här! kanske betyder att helgen har vart fullt upp som vanligt?
I fredags så var jag ju sjuk men kände mig bättre på kvällen så jag jobbade. I lördags så vad jag och shoppade lite på dagen och sedan blev det spicy hot med robin och hans kompis axel senare på kvällen. Efter de så gick jag en sväng till lisa innan jobbet och jobbade senare på kvällen. eller jobbade och jobbade, jag städade ut ett förråd och hittade massa reklamsaker som jag, jenny och jenny visade jobbet i olika versioner med en liten modevisning, sen så klev jag av och festade i en timme :P igår så var jag, elin och malin hem till mamma och hälsade på. vi kollade på lammen, och så körde vi totalt fel så vi höll på att hamna i eskilstuna när vi skulle handla (jag trodde attt jag hittade). haha men men trevligt var det!

idag har vart en underbar dag och allt har gått så bra för mig!!!! ELLER INTE! usch vilken hemsk dag så jag har valt att radera den från mitt minne! Jag trodde att den hade gått över på eftermiddagen efter jag sovit lite till men icke sa nicke! så nu ska jag äta och sen sätta mig vid tvn ett tag innan jag går och lägger mig och förhoppningsvis vaknar upp med glatt humör imorgon till nationella provet.


lite bilder från helgen:



Helgens fynd:
tröja (second hand)
skor (hm)
(ursäkta den smutsiga spegeln!)



vi drygar på jobbet! haha



Jenny är snygg!



Roadtrip till mamma, ellan körde dit.



Mallan matar lillsmulan ♥

Kommentarer
Postat av: Ellan

asså lillsmulan, hahahha

2009-05-07 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0