Varnar känsliga läsare...

jag blir galen på detta PM! Jag har tusen ideer men jag vet bara inte hur jag ska skriva ner dem och hur jag ska lägga upp det. Jag vill visa så mycket och göra så mycket att jag inte vet hur jag ska få ihop det! Hjälp mig!!

Idag har jag också gjort en punkt i projeketet och försökt att få sommarjobb! hoppas att jag lyckas! Jag behöver verkligen ett jobb och jag vet att de inte växer på träd. Jag känner mig så otroligt dålig som inte har sökt jobb innan men jag har inte haft tid. och nu är det de ända folk pratar om, jobb jobb jobb, pengar pengar pengar!! Jag vet vad jag vill jobba med och jag vet hur min framtid ska se ut, jag har redan planerat den! men så länge måste jag ju jobba med något. Jag har ju sökt till högskolan och lärarprogrammet (hoppas att jag kommer in! för det är verkligen det jag vill bli!) men är det dumt att börja plugga direkt efter studenten? jag har ju ingen erfarenhet. tänk om, när jag är klar om ca 3,5 år, så får jag inge jobb för att jag inte har någon arbetslivserfarenhet! blääää jag blir alldeles knäpp av att tänka på det här, men det är det som snurrar i mitt huvud typ 24 timmar om dygnet. Om jag inte tänker på det så pratar jag om det eller så drömmer jag.

Och nu har jag blivit magsjuk också! vet inte om jag har ätit något fel eller om det är någon basilusk men magen är iaf inte bra!!! Jag har verkligen inte tid att bli sjuk för jag har så otroligt mycket att göra i skolan att jag inte vet hur jag ska hinna! det är skoldagar kvar idag! HELT galet!

Nu är det dags att springa på toa igen... (förlåt för detaljerna) sen ska jag försöka lägga mig i soffan och sova ett tag. natti ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna



Hej Johanna :)



Hoppas du känner dig bättre nu. Om du vill veta på ett ungefär vad antagningspoängen är, kolla denna länk:

antagnaurval2l%25C3%25A4ros%25C3%25A4te.pdf" rel="nofollow">http://www.vhs.se/upload/antagning/statistik/NY/HT2008antagnaurval2l%C3%A4ros%C3%A4te.pdf



scrolla sen ner till Mälardalens Högskola, på sida 100. Kram på dig!

2009-04-23 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0