23.17

Vilken dag! Först vaknade jag av att mamma ringde och väckte mig klockan 9, då längtade hon så mycket efter mig så hon redan va på väg hit. jag gick upp och åt frukost och pillade lite hemma, packade en frysväska för jag tänkte att vi skulle till hallstagropen och sola, bada och snacka skit. men de tyckte såklart inte mamma! Hon ville ner på stan så att vi drog oss ner dit, gick runt och kollade på typ 25000 klänningar till min mosters bröllop, mamma hittade en dirket, på rea såklart. Jag hittade några fina, men ingen som va liksom "åh den blir perfekt!". Det är som vanligt att jag målar upp bilder om hur jag vill att mina kläder ska se ut, och sen är det typ omöjligt att hitta en sån. men jag köpte iaf en på HM, får se om det blir den, har ju en månad på mig att hitta en annan. Sen hittade jag ett par skor som jag la undan. får väl se om jag åker ner imorgon och köper dom... jag borde väl vänta till nästa vecka men jag vet u hur det är, då finns dom inte kvar som vanligt! Sen när vi hade vart på stan, strosat runt, shoppat lite och ätit så åkte vi till IKEA och sen hem. Just när jag kommer hem ringer jeanette och frågar om jag vill följa med ut med båten över kvällen så det var bara att packa ner handduken igen(hade redan packat de då jag trodde att mamma och jag skulle bada) sen så åkte vi iväg och hade en supermysig kväll! Elina och jag badade och mös riktigt ordentligt.

Ja, en riktig familjedag med andra ord ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0