gårdagen

Det blev inte så lyckad kväll igår, eller lyckad och lyckad. jag och robin trodde att vi ville se folk så vi fixade till oss lite och sedan så drog vi oss ner till sjökrogen. vi hann dricka en varsin fanta och sen åkte vi snabbt där ifrån och gick upp till rickards jobb. robin och han har kommit på en superbra idé som dom snackade om medans jag satt och läste veckorevyn och väntade på att bror skulle ringa. han, jenny och felicia hade vart på fest (4 vuxna och 5 barn..) och ville bli hämtade. och dom ringde tillslut så vi begav oss ut dit för att hämta dom och jag fick en massa pussar av älskade lilla fisrumpan! sen så körde robin hem mig och han åkte tillbaka till rickard. jag tittade klart på Hannibal rising, som jag somnade till i förrgår och sedan somnade jag skönt i soffan. robin kom hem 5 (!) imorse. då hade dom pratat klart... 

Ojust ja! Jag hade en underbar hårdag igår! det blev precis som jag ville... synd bara att jag inte har någon kamera så jag kan visa exakt hur jag vill ha mitt hår.

Nu: kall pizza till frukost, sen en fika på stan och kanske något fynd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0