Herregud! 4 augusti REDAN?!

Fick en chock idag när jag va på jobbet och skulle skriva lite sociala antekningar. herregud! 4 augusti REDAN?! Jag vet att jag låter som en gammal tant, men jäklar vad tiden går fort! Och nu är den till och med 5 augusti! Jag har jobbat hela dagen, slutade 20. Åkte hem och fastnade såklart framför tvn (bara för att jag hade en stor diskhög som väntade så måste det ju vara något intressant på tv), sen så gjorde jag ett litet ryck, så nu har jag diskat, gjort tacopaj, diskat igen, plockat undan och småstädat lite hemma. så nu ser det skapligt ut. om man inte går barforta så att det känns som om man går på knäckebröd för att jag inte dammsugit, men annars är det fint.
Nu väntar jag på att pajen ska bli klar sen så ska jag åka och hälsa på Robin på jobbet för han är här i stan.

Imorgon ska mamma komma till v-ås :D ååh vad jag saknar henne! Det var över en månad sen vi sågs! ♥
 


Den enda bilden jag hittade på mig och mamma,
 från Andreas och Jennys bröllop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0