kanske kan jag flörta till mig lite Ben and Jerrys

vilket underbart väder! det är verkligen efterlängtat och jag var till och med ledig, otroligt! Vi har vart en sväng på stan, kikade i några affärer och sedan tog vi oss en fika. vi var så avslappnade över att vara lediga, tillsammans, utan att vakna av väckarklockan så vi glömde alla måsten. väldigt skönt. men det innebar också att vi glömde tvättiden och jag har inte lagat mat för hela veckan... men men, så är det ibland. vi har iaf haft en vääldigt mysig dag med varandra och nu så ligger robin utslagen på soffan. jag ska snart rycka upp han för att åka till joker (jag vet att det inte heter så längre men det kommer alltid att vara joker för mig) och köpa något mummsigt. kanske kan jag flörta till mig lite Ben and Jerrys :)
Mmmhhh, nu måste vi åka!
min favvosmak:

 


vilken är eran favvo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0