Konsten att inte göra någonting

Vi blev kvar hos Robins föräldrar igår. Vi hade det så himla trevligt och Julanda och Jannike(holländarna) va helsköna! Kräftorna smakade underbart och det blev en massa skålande och proskande och cheersande och väldigt väldigt mycket skratt! Sen blev det några timmars sömn i husvagnen. Jag vaknade klockan nio av att jag va så himla kissnödig och Robin, jag och hero låg brevid varandra i inte en så stor husvagnssäng, så vi gick upp. Familjen var vaken inne i huset så vi satte oss och pratade lite samtidigt som det dukades frukost på bordet. Sen gick vi och la oss igen. Robin gick upp och jag sa att jag skulle komma men jag sov vidare i typ 1 timme till tror ja. Sen sa vi hej då till alla, tog vårt pick och pack och drog oss hemåt. Vi duschade och åt lite sen åkte Robin till jobbet och sen dess har jag bara sovit och kollat på tv! Jag har absolut inte gjort någonting idag och diskhögen är värre än någonsin! men men, tar de imorgon eller nå!

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0