luncha den 31/8?

Min älskade kära pojkvän har semester och det verkar som att han har paxat datorn under dessa veckor, för jag har fasen inte kommit i närheten av den på flera dagar. Därav den dåliga uppdateringen.

Tyvärr har jag fortfarande inte fått några bilder från kräftskivan, dock har jag sett att många andra har de!!! Kära vänner, kan ni skicka dom?!

Idag har jag vart och kollat på tapeter och målat om köksbordet. Nu håller jag på att tittar upp info om skolstarten, för 5e gången! Btw, är det någon  som är i eskilstuna den 31/8 typ vid 12 och vill äta lunch med mig?!

Kom precis på att jag inte ätit något idag? Hmm, inte konstigt jag har ont i magen! Måste fasen göra mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0