Mojito?! Rom, sockerlag, lime, mynta och toppat med soda!!

Igår så satt min kära pojkvän och okkuperade datorn från att jag kom hem från jobbet tills jag somnade i soffan av uttråkning. och längre ändå... men nu har jag gått upp tidigt och passar på innan han vaknar. Jag är faktiskt lite nervös! Jag ska jobba för första gången sen i maj. Ja asså på Konrad. och inte nog med de så är jag själv! Helt själv med världens jävla ansvar. men det går nog bra! det är jag inte så nervös över. Det är mer att jag är så jäkla ringrostig. Har inte gjort en drink sen i slutet på maj så nu sitter jag här och försöker förhöra migsjälv, typ såhär låter det i min hjärna:

- Mojito?!
- Rom, sockerlag, lime, mynta och toppa med soda!! (fort ska de gå också)
Haha

Nu ska jag jaga upp Robin så vi kan åka och bada :D

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0