Nr 22

Det blev inte som jag hade planerat igår. Jag och Robin åkte ner till mötet, som som vanligt alltid börjar en halvtimme senare för att alla inte har kommit, sen så satt vi där och snackade lite, sen så gick jag och Robin och mötte upp Rickard för att sätta oss att äta på spicy. Provade något nytt som Moa rekomenderade, nr 22 kyckling i cocosmjölk, lime och chili. gott faktist! Sen gick rickard hem och jag och Robin gick ner till konrad för att hälpa dom med att lyfta lite saker- eller inte jag utan robin. Vi blev kvar där och fixade och trixade och kom hem vid 23-tiden. Då målade jag klart bordet för sista gången och sen så la jag mig vid tvn och slocknade på stört!

Jag tror bordet blev bra och med tavlorna så blir det bättre. men golvet måste vi göra något åt! Senare problem. Men kanske kan lägga upp en bild senare då vi satt upp tavlorna o så.

Idag så kommer Hero hit och jag ska leka ett tag med Frida :) ska försöka lämna tillbaka mina otroligt snygga skor, men inte så praktiska i höst, från HM och sen så måste jag tanka bilen och hämta min cykel, smycken och plattång från pappa. Oj, dags att börja nu om man ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0