Russinfingrar

 jag sitter här men russinfingrar och käkar jordgubbar. Jag har tagit tag i diskhögen som iaf minskade lite idag. Jag brukar vanligtvis diska med diskhandskar för jag hatar russinfingrar, men dom va det stora hål i och jag glömde att köpa nya idag... sååå.. jaa sånt är livet.

Imorgonbitti ska jag hem till pappa, Jeanette och Elina för det ska bli JohannaochElina-dag. Vi har bestämt att vi först på förmiddagen ska gå till en jättestor lekpark som finns där och sen så ska vi äta lunch och sen ska vi baka jordgubbstårta och ha fest med alla dockor och gosedjur! Riktigt mysigt ska det bli! På kvällen ska jag även träffa Moa, det va väldigt länge sen!

Måste gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0