vart ska jag börja?

Okej, jag vet inte vart jag ska börja!
Jag är fortfarande i chock efter den stora och sjukt roliga dagen för ca 2 (!) månader sen! Det har liksom inte blivit av att skriva nå efter de... första helgen så hade jag fullt upp, sen så tog jag några veckors semester ute hos mamma där det varken finns internet eller dator och jaa, sen började jag jobba!

Jag tänker liksom varje dag att jag ska ta tag och skriva något men ni vet, när man inte liksom har gjort de på länge så vet man inte vart man ska starta. men nu har jag bestämt mig att jag ska skriva lite igen. när jag vill. detta inlägg kommer att bli väldigt tråkigt men så är det. det är bara för att jag måste starta någongång.

Och nej, jag har fortfarande inte någon kamera, fixat bloggdesignen eller klurat ut hur man lägger in bilder från min mobil... så det blir som vanligt. en ganska bildlös blogg.

så då va det skrivet! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0