födelsedagen

Jag har som sagt vart i strängnäs ute hos min mamma i 3 dagar, och där finns det varken dator eller internet så att det har inte blivit något inlägg.

Min födelsedag var mycket bra. vaknade av mamma och mormors(hon kom som en överraskning och hälsade på från huvudstaden) fina stämmor som sjung "ja må hon leva..." och kom med en bricka med några oinslagna paket och min fina flaggstång som jag gjorde i tvåan typ. jag måste verkligen ta kort på den och visa för den är så hemskt ful haha paketen va oinslagna för att mamma orkade inte slå in dom kvällen innan för att jag hade redan vart med när hon köpte dom på ikea och lite varstans. Det var 2 kuddar, en mackaronslev, ett vaselin, en founationborste och en klippning och så fick jag en slant av mormor. sedan så åt vi frukost och gjorde iordning oss för att åka till storstan Eskilstuna. Där så gick vi in i en massa affärer och kikade och jag fick en skinnjacka och hårfärg. sedan så lämnade vi av mormor på stationen för att hon skulle åka hem och sen åkte jag och mamma hem för att äta lite goda smörgåsar med rostbiff, roccoloa, avokado och lite annat gott på sen så kollade vi lite på tv innan vi slocknade.

Den övriga tiden har jag setat och gosat med 7 små lamm och 5 katter och haft det riktigt bra:)

Jag vill också grattulera MIKAELA som äntligen har fått lilla Miliam, och Niklas som fyllde 25 i måndags och Evama(svärmor) som fyller år idag:)


Jag fick också en väldigt fin tröja i present av min älskling och så fick jag jättehäftiga muffinsformar och slickepott i turkost av familjen Thörnvall, TUSEN TACK!



Titta vilken fin tröja från modström jag fick av älskling. Den ska jag bo i. Tack ♥

och tack alla för dom fina grattishälsningarna jag har fått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0