Frida

skolan, plugga, hem, diskat, lagat mat, ätit, pluggat, övningskört, pluggat igen och tv. så har min eftermiddag och kväll sett ut. fast jag pratade med frida i telefonen i typ 1 timme. det gör inte vi så ofta nu förtiden. det blir liksom oftast typ "hej jag är upptagen, kan jag ringa dig sen?" "ah men jag skulle bara fråga...." "okej, ses imorrn. hej!" det är för att vi båda jobbar och har en massa annat för oss hela tiden men idag så pratade vi sådär länge som vi gjorde förrut. det är helt underbart att ha en sån som frida. vi förstår varandra och det som är så skönt att även fast vi kanske inte pratar med varandra så där jätteofta och leker på fritiden (jag vet att det är mitt fel, tofflan själv) så finns vi alltid för varandra. hon är min absolut bästa vän <3





nu äre sängen som gäller. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0