garderoben

jaha då va man hemma igen från en natt på jobbet. riktigt trevlig att stå i garderoben med tjejerna. saknar det när man inte står där på ett tag :)

imorgon blir det en fika hemma hos pappa för farmor och farfar kommer och hälsar på en sväng på eftermiddagen. Efter de så ska jag mysa några timmar med "mina" små pojkar :) ♥  kanske en liten utgång senare på kvällen? njaa, har inte riktigt bestämt mig, men på fredag, då jävlar blire kalas hihi

just nu: försöker ta av mig mina kläder och på med mysis för att lägga mig på soffan med täcke och kika lite på tv innan älsklingen kommer hem :)  Han ringde precis, han ska köpa lite gott bröd med sig hem så vi ska käka lite mackor och mysa, så det är dags för mig att plocka fram lite ost, smör, o´boy och mjölk o så innan han kommer hem...

pusss och god natt gottfolk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0