helgen

i lördags så lånade jag självklart pappas bil och körde runt lite. asläskigt att köra runt helt själv utan någon som sitter och säger hur man ska göra brevid! men det gick bra. va på rickards kalas ett tag sen så åkte jag ut till frida och lekte med henne, vi tittade på melodifestivalen, käka donken och kikade på en annan del av köping. Sen åkte jag hem och sov ett tag sen ringer robin typ 5 på morgonen och ber mig hämta han på efterfesten på Å3 (haha eller va det inte så? ;) ). Söndagen bestod av att städa, tvätta och diska. blev väldigt fint här hemma. haha måste berätta något roligt!

som sagt vi tvättade igår och så hade vi sista tiden så jag lät tvätten hänga kvar ett tag för att den förhoppningsvis skulle torka lite. sen gick jag ner och hämtade tvätten senare på kvällen runt 8-9-tiden och det blev så tungt så jag kunde inte bära kassen upp för trappen med all tvätt så att jag tog hissen. Sen går jag in och hänger upp tvätten för den blev inte torr och sätter mig och kollar på "på spaning med bridget jones" som gick på tv och robin sitter vid datorn och spelar lite. Sen helt plötsligt ringer det på dörren så jag säger till Robin att han ska öppna för det är ju trots han som bor här. Så han gick och öppnade dörren och där står våran granne, en dam med tax i övre medelåldern, och räcker fram ett par trosor och en strumpa och säger "Är det här dina? Jag hittade dom som ett spår på vägen fram till din dörr." Robin känner igen mina trosor så han säger lite försiktigt och röd i ansiktet "eeh, aah hmm. tack så mycket" och så stänger han dörren. Kommer in och kastar trosorna på mig och säger "Nästa gång är det du som öppnar dörren!"  HAHAHA Jag dog av skrattanfall för det va ju rätt roligt faktist! hahaha

nu ska jag göra iordning mig för att jag ska träffa mamma och vi ska åka ner på stan sen så ska jag följa med till strängnäs och kommer hem på onsdag. så om jag inte skriver så är det för att deras dator är för seg för att skriva och ladda upp! jag ska avslöja hemligheten om körkortet för mamma också! Ska bli kul :D puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0