K som i Körkort!

förlåt, jag har verkligen inte haft en minut över de senaste veckorna att skriva! Jag har pluggat mycket och haft mycket i skolan, men inte bara de..........

JAG, KARIN EVA VIKTORIA JOHANNA BJÖRKLUND, HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!! IDAG, IMORSE, NÄRMARE BESTÄMT 8.15 SATTE JAG MIG I VÄGVERKETS BIL, OCH NÄRMARE BESTÄMT KLOCKAN 8.47 HADE JAG MITT KÖRKORT I MIN HAND!!!!!!!!! JAG TROR ATT JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE JUST NU!!!! LALALALALALALALLALALALLALALA ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GLAAAAAAD!

ikväll blir det jobba, dock ska jag inte köra till jobbet för att jag har ju ingen bil. men det spelar ingen roll, för jag har kööörkort!!!!!

OBS! SÄG INGET TILL MIN MAMMA! HON SKA FÅ VETA PÅ MÅNDAG MEN INTE TIDIGARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0