kvällens planer

Tja Tja Tjena Tjena på dig mittbena! Igår pinades jag på jobbet samtidigt som klassen va ute och hade de trevligt! Men dom höll mig iaf sällskap största delen av kvällen i kampanjen. Tack så mycket :)

Gick upp vid 11 idag och drog ner på stan med Robin. Han köpte en tröja från Filippa K/jeansbutiken till sig och så köpte han en födelsedagspresent till mig där också hihi tusan bara att jag måste vänta till födelsedagen innan jag får använda den :P Sen träffade vi micke och Rickard, tog en fika och handlade lite mer saker. Jag köpte lite smycken som jag ska använda ikväll från glitter.

Kvällens planer:
19-20 Samling hemma hos oss för lite förkrök
ca 22-23 taxi till Tabasco
efter det en sväng Pluto- premiär för BAS
efterkrök? you never know ;)

Ring om det är någon som vill med ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0