Lisa har en dold talang!

fy på mig! jag har vart så dålig att blogga hela helgen! så här kommer den lite kortfattat:
Jag och Lisa träffades hemma hos henne och åt lite innan vi gick ner på stan. när vi kom ner på stan så gick vi i några affärer innan vi satte oss att fika vilket ledde till att klockan blev mycket och nästan alla caféer (säger man så?) stängde. Då kom Robin också och kom med en jättesmart idé. Vi gick till strike och tog en fika där och samtidigt så bowlade vi lite. Kan ju säga att i början gick det bra (två första kasten) men sen gick helt åt fanders. men för dom andra två bowlingproffsen som fick strike, på strike, på strike va det jätte kul för. Robin låg typ före mig och lisa i första serien med typ 70 poäng men sen fick lisa någon superkraft och fick alla strike förutom två i en serie. så det slutade med att det var väldigt jämt mellan dom och jag låg efter med ca 150 poäng efter! skitbowling!

Sen så senare på kvällen så trodde jag att jag skulle jobba, men när jag kom till jobbet så hade det blivit en massa missförstånd så jag skulle inte alls jobba. så då åkte jag hem och bytte om och så tog jag och Robin en taxi till blue moon, tog några drinkar men kände snabbt att det va inte de vi va sugna på, att se en massa fulla mäånniskor som trängs. Så efter en timme ungefär gick vi och köpte godis och subway, käkade den hos richard, som jobbar på hotellet i skrapan, och tog en taxi hem. Kikade en liten stund på tv, en väldigt liten stund och sen somnade jag på soffan i robins famn.

Söndagen så va det fört personalmöte, sen övningsköra, städa, plugga och dö vid tvn. handlade hann jag med också..

nu ska jag gå och plugga till historiaprovet som jag har på torsdag, eller iaf försöka. jag är så trött så jag vet inte hur jag ska hålla mig vaken...

Kommentarer
Postat av: lisa

haha jag är fortfarande lycklig över mitt bowlande!!! !haha pyss

2009-02-02 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0