oj! gårdagens inlägg kanske mer läsbart :P

En krossad högerhand, uppskrapade knän och lite blåmärken men jag överlevde iaf utgången i lördags med en massa grabbar! Lilla Johanna trodde att hon kunde dricka i samma takt som grabbarna men efter en liten snubbling i en viss trappa så insåg KäraJag att det var dags att gå hem. Vi, jag cch Robin, gick till burger corner och beställde mat och sen tog vi en taxi hem, käkade och somnade på soffan. Super kul iaf och tack alla :)

I söndags så var vi först ute hos Robins föräldrar för hans pappa fyllde år och sen så tog vi en sväng förbi Johanna och Erik som äntligen har flyttat tillbaka till stan efter några månader i Sala. Vi lagade mat, hyrde film och hade det mysigt i deras nya lägenhet. tack för de!

Idag var det skolan som vanligt och en så blev det en käk på George med Robin och Micke innan övningskörningen med pappa. Nu ska jag duscha och göra i ordning mig för att sedan börja läsa min supertjocka bok som jag ska läsa i svenskan som heter Molnfri bombnatt.

HAHA! Vet inte riktigt vart tungan kom ifrån och varför jag ser ut som en jätte? men det som jag dör av garv mest för är för att Rickard i bakgrunden gör sån jävla rolig min! HAHAHAHA DISCOKUNGEN ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0