ArvidochJohanna-kväll

Kom precis hem från att ha vart med Arvid i några timmar. Arvid är snart 3 år och gillar att bada. hans storebror Ville följde med mamma till jobbet så det blev en ArvidochJohanna-kväll. Tog med mig en bit kladdkaka som gjorde succé hos grabbarna.

Innan dess så va jag hemma hos Pappa, Jeanette och Elina. Pappa är i näverede så han träffade jag inte men dom andra va hemma. farmor och farfar kom förbi för att fika lite och fira mig och jeanette som båda fyllt år. mycket trevligt ♥

just nu: •Käka apelsin
               •Bänka framför tvn (absolut inge bra på tvn, kanske man skulle ta och spela lite "little big planet"?
               •Sätta telefonen på laddning eftersom den snart dör och låter skitdrygt var 3e sekund känns det som

imorgon kommer elina hit klockan 12. Vi ska leka ett litet tag, kanske gå till lekparken, laga mat, se på film, lägga pärlplatta, gå på bio....? aah det är hon som bestämmer morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0