02.34

förlåt. hann verkligen inte skriva igår, det var verkligen fullt upp från det att jag gick upp tills att jag gick och la mig!
såhär vaknade jag igår:
kunde inte sova och det tog jättelång tid innan jag kunde somna. När jag väl hade somnat (kändes det som) så ringer min mobil. Nyvaken så letar jag efter mobilen i sängen och samtidigt tittar jag på väckarklockan. 02.34. svarar.
"HEEJ! När börjar vi?" det va frida. jag blev jävligt irriterad att hon ringde och störde mig mitt i natten så jag svarade "Är du dum i huvudet?" "men asså när börjar vi, det är bara de jag undrar" svarar frida. Jag får något slags sånthär jag-är-så-jälva-trött-och-du-ringer-och-stör-ryck och typ skäller ut henne "är du dum i huvet, du kan ju inte ringa halv 3 och fråga när vi börjar!!!!!!!" "eeh? Sover du? du, klockan är tjugo i tio." jaha, då hade man försovit sej! jag svarade frida "ja vi börjar väl tio i så jag förstår att du också är sen, vi ses i skolan. hej" sen vare full rulle hela dagen. råplugga till ett prov som jag hade idag. det va ju helt onödigt eftersom  jag inte kunde något iaf.

idag provade vi stundentmössorna :D:D Student 2009, här kommer jag!
Nu ska jag kolla klart på homestyling på tv, sen tror jag att jag ska titta lite på hotel till london så vi snart kan boka :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Vad roligt. Jag läser Lek och Lärande.. de är jätte roligt. Kul om du också skulle börja.

2009-01-14 @ 22:23:36
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0