antiken, medeltiden, renässansen, upplysningstiden, romantiken, realismen...

just nu är jag i skolan. har svenska... vi ska skriva upp alla litteraturepoker, årtal och en känd bok därifrån.. någon som kan? hahah ni ska se min fina bild jag har ritat :) ska ta kort på den sen så när jag kommer hem så ska jag klura ut det här med minneskortet. igår så satt jag och klurade och då kunde jag iaf lägga in musik på själva minneskortet. så nu ska det gå, det måste gå!!

nu har jag prov om ca 23 min så jag ska gå och plugga lite.

ikväll ska jag först va med "mina" kära pojkar till 21.45 sen så börjar jag jobba på Konrad 22.30

ska försöka gå förbi make up store och köpa foundation, solpuder och rouge på vägen till bussen :)

Puss och kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0