*

jag kom precis hem från övningskörningen med pappa. det gick helt ok. bara ett litet misstag så det va någon som tutade på mig! det är så jävla pinsamt när man råkar liksom göra nå riktigt dumt fel, som idag så råkade jag titta lite förlänge på pappa så jag va på väg ut i omkörningsfilen. jag hatar när man gör bort sig! men förhoppningsvis så såg dom övningskörningsskylten och tror typ att det är min första gång som jag kör på e18. (dom kan ju inte veta att jag snart kört i 3 år till och från haha)

igår hann jag köpa mitt smink :) jag håller med om att det kanske är lite dyrare än vad man behöver lägga ut på smink. det är inte så att jag alltid köper från make up store men jag har haft ett solpuder därifrån som jag köpte när min bror gifte sig, alltså augusti 2007, och jag använder det varje dag men det är fortfarande inte slut! det är det som är så bra med make up store. jag menar jag kan betala 250 spänn varje halvår(eller mindre) ist för 100 spänn 1 gång i månaden för att det tar slut så fort. så jag försöker byta ut min allt i min smikväska undan för undan. men jag har favortier från andra ställen också, men just basen tycker jag att make up store har så bra produkter till.

usch varför skriver jag om det här? skit tråkigt att läsa ju. men jag har tyvärr inget annat att skriva. förlåt.
ikväll blir det jobba igen och imorgon så ska jag försöka övertala Robin att åka till IKEA eller nå för jag är lite sugen på de.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jag kan hjälpa dig med ditt arbete rörande litteratur...det är ju min grej du vet! :)



KRAM

2009-01-24 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0