favvodag

idag är jag otroligt glad! det är för att jag har haft en toppendag!!

1. jag hade halvstudiedag i skolan vilket innebär att alla lektioner slutar kl 12. synd att jag hade min första lektion 13.20 så jag va leeeedig
2. jag fick sova ut
3. jag var och hälsade på min gamla APU-plast, Nybyggeskolans träningsskola med vääärldens underbaraste ungdomar och personal!! ååh vad jag saknar er!
4. jag hann mysa lite med min älskling i några mintuer innan han gick till jobbet :) (hinner ju oftast inte de på vardagar annars)
5. om en liten stund så ska jag till två helt fantastiska små människor. dom är små. dom är 2 och 5 år och är 2 (av 3) av  mina favvopojkar. det finns inga snällare och roligare småbusar som dom och det va länge sen jag träffade dom nu så jag längtar efter dom :)
 
det ända man kan klaga på är väl vädret! äckligt usch fy och blääää!

nu ska jag gå och borsta håret och klä på mig mina kläder,
 för sen är det dags att gå (eller jag får skjuts pga det äckliga vädret)..


 


Kommentarer
Postat av: lisa

kan vi inte ses snart älskade kusin?

2009-01-20 @ 21:54:04
Postat av: Anonym

Åh! Tack Johanna för de fina orden! :)

Du är LIKA underbar och de avgudar dig!



kram!

2009-01-20 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0