ingen rubrik

nu har jag setat och läst igenom hur man gör en header. jag fattar lite iaf. men det är väl antagligen svårare än det låter... jag ska bara klura ihop hur jag vill att den ska se ut och sen ska jag väl klistra ihop den... förvänta er inget avancerat för det kommer det nog inte bli. men det måste bli bättre än den äckligt fula rosa jag har nu och det stöööör mig så otroligt mycket att det står johannabjorklund. nej, jag ska fixa det någon dag då jag har tid plus att jag måste förstå mig på hur man lägger över bilder från mobilen så att jag kanske kan ta ett litet kort på mig själv eller något annat kul! asså jag känner mig som nån gammal tant när man kommer till det här med teknik men jag lär väl mig någon gång!

nu ska jag ta en nybakt kaka som jag bakade idag på eftermiddagen sen ska jag faktist göra mig iordning för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0