JAG ÄR INTE DÖV!

Första skoldagen idag. Det första jag sa idag när jag vaknade va "Okej Johanna, Du orkar det här! det är bara 7 veckor kvar till sportlovet och sen är det bara några veckor till påsk!" Jag har inte sovit mycke alls inatt. Det har liksom kliat över hela kroppen bara för att jag är så torr och jag kan inte låta bli att klia. Robin  låg på mina armar för jag skulle sluta, men jag vaknade ändå av att jag hade på något sätt lyckats få bort dom och rev som tusan på ryggen eller nå. Lagom när jag hade somnat så ringde klockan som vanligt... Jag gick upp och fixade ordning mig till skolan. När jag väl kom till skolan så hade självklart min lärare glömt bort att vi hade lektion så hon dök inte upp. Där satt jag (och alla andra i min klass) och frös, va trött och bara ville krypa in under täcket!

Haha roligaste idag! Jag, Frida och Jossan sitter i matsalen och äter och småsnackar lite. Sen helt plötsligt när jag pratar så blir Frida jättearg för att jag tydligen pratade högt och så skriker hon "JAG ÄR INTE DÖV!!!!!!!" över hela matsalen så alla vänder sig om och undrar vad som står på. Just då kommer Frida på vad hon just gjort och småskämms lite. Jossan sitter knallröd i ansiktet och jag sitter helt tyst och chockad. Vi satt tysta i typ 3 minuter innan vi fortsatte att prata om någonting helt annat. Haha det va faktist rätt roligt såhär efteråt.

Nu blir det lite plugg! HÖRZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0