jobb

just nu står robin i duschen och jag sitter lite halvsminkad här. Jag stod och sminkade mig i badrummet och så trodde jag att jag skulle hinna klart innan man liksom börjar svettas och det blir sådär immit, men det gjorde jag såklart inte. så nu sitter jag här med bara ett öga sminkat. Rätt snyggt faktist maha

När jag har sminkat mig och kanske locka håret lite med plattången(?) så ska jag och robin på kalas, hans vän fyller år. sen så ska vi dra oss till jobbet :) kanske hinner jag lura förbi till max och köpa den där 15 kr hambungaren som dom har? hoppas
 
Vad ska ni göra i helgen?

Nu ropar han att jag ska skynda på! O just de, imorgon kanske vi hinner byta mitt minneskort så då kommer det blider :)

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Designen som jag har nu är gammal. Har gjort en del själv och fått hjälp en del. Det är inte så svårt om man vet vad det betyder. Men uppenbarligen för avancerat för mig eftersom jag inte kan göra en ny design själv ;) Jannes bror ska göra det åt mig ;)

2009-01-09 @ 20:20:20
URL: http://crewlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0