my guitar hero

idag har vi vart och fixat minneskortet :D:D men jag ska vänta tills imorgon att lägga in bilder för att robin ska hjälpa mig och det har han inte tid med nu. han står och spelar guitar hero vid tvn medans vi väntar på mat. Robin har gjort vitlöksmarinerad (kommer lukta gott ikväll) fläskfilé med potatisklyfor och så blir det någon sås. jag har faktist hjälpt till men det är han som har stått för kryddandet och då tycker jag att det är han som lagar mat. på tal om mat så fick jag min hamburgare igår. god faktist :)

Efter vi va på media markt och fixade minneskortet så åkte vi ner på stan och fikade med Johanna och erik. man träffar inte dom så ofta nu för tiden... sen kom rickard och staffan förbi också. Jag drack en gigantisk smoothie. jag har blivit besatt av smoothie! det är ju hur gott som helst! jag ska lägga in en bild imorgon på glaset som jag fick min smoothie i, jag hann dricka upp den innan det slog mig att jag skulle ta kort på jätten...

Nu ska robin visa sin talang i guitar hero. han ska visa hur länga han kan spela en låt på expert. jag chansar på sju... fan han klarade hela låten!!! han står här och hoppar av lycka. det va den första expertlåten han klarade! Jag ska filma och lägga in (om det går?) så ska ni få se imorgon! jag klarar liksom inte ens easy! jaja. nu är det dags att titta till maten och ge han en segerpuss :) <3


Kommentarer
Postat av: lisa

haha jag älskar din blogg johanna! min favoritblogg, för jag ser allt som du skriver framför mig typ haha. heter din chef micke sjöö? eller vem är det? han addade mig på facebook.

pusss<3<3

2009-01-10 @ 21:27:20
URL: http://hellolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0