Om alla i HELA Sverige lägger sig mot marken...?

idag har jag som vanligt vart i skolan. va kvar lite efter skolan och började på projektplanen med frida. jag och Signe stod och frös idag och önskade att det skulle bli vår. då kom vi på en sak: 

Om alla i HELA Sverige lägger sig mot marken samtigit och flåsar varmluft, ofta inte det skulle bli varmare? En liten stund bara?
 


det va ingen som visste svaret på den frågan, men om du vet de, så kan du väl svara på de?

Imorgon ska jag spendera hela dagen tillsammans med min älskade brorsdotter Felicia! Åååh vad mysigt vi ska ha de! hon ska få dreggla hur mycket hon vill på mig, och riva mig i håret (hon blev 7 månade igår) för hon är så underbart söt min älskade :D Läängtar...

                      

En gåta: Vad är det som alltid ler och är så jälva söt som man bara vill äta upp det?





Svar: Felicia  såklart :D


Kommentarer
Postat av: lisa

svar: och lisa såklart hahaha

2009-01-30 @ 00:26:03
URL: http://hellolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0