skolan, övningskört, lagat mat, städat och jobbat....

det är så att min kära pojkvän har vart sjuk i två dagar och då när han är sjuk så sitter han antingen och ockuperar datorn eller så ligger han i soffan och vill att jag ska ligga brevid för att kramas lite. väldigt mysigt faktist men det är därför jag inte har skrivit.

det har väl inte hänt sådär jättemycket i mitt liv på dom här två dagarna. har vart i skolan, övningskört, lagat mat, städat och jobbat... såå jaa. jag har lite dålig fantasi faktist och vet inte riktigt vad jag ska skriva? är det någon som har nå tips? :)

idag vet jag inte vad jag/vi ska göra, älskling ligger fortfarande och sover och vi har inte planerat något. det ända jag vet är att jag är så himla hungrig och vi glömde köpa frukost igår!! morr! men ikväll blir det iaf jobba som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: lisa

haha tack för billig öl igår. det var jävligt kul, stod mest på den där disken och dansade, blev aspackad på 3 öl? vet inte hur det gick till haha pussss

2009-01-17 @ 14:56:39
URL: http://hellolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0