Bakis med stort B

fyfan vad jag mådde dåligt igår!!!!! Jag jobbade inte i lördags, eller jo, en timme, sen gick jag av för att det va för många som jobbade mot vad det behövdes och robin va nere och tog en öl så jag kände att jag kunde kliva av och kanske ta mig en cider och prata med lite folk innan vi drog oss hem. Det blev inte en cider, utan vääääldigt mååånga på väääldigt kort tid. Så jaa, jag var väldigt onykter och struttade runt där på dansgolvet och lite överallt och skrattade. Det var väldigt roligt för att det va väldigt länge sen jag och robin va ute tillsammans. Men jag kan säga att jag ångrade mig otroligt mycket igår! fyfan fyfan fyfan. jag va inte människa på hela dagen. låg i soffan och liksom kunde knapp andas, robin låg på andra sidan soffan och om vi ville någonting så liksom sparkade vi till varandra lite och gjorde något litet ljud som typ betydde vatten eller nå liknande. sen så va vi så hungriga och vi orkade inte laga mat så jag värmde lite ravioli på bruk. och jag kan säga att det var första och sista gången jag åt de! BLÄ! sen vid typ 12(på natten) så va jag och robin så hungriga så vi höll på och dö så vi ringde hans kära vän mike(http://www.djmajk.se/, lite reklam för han bara för han va så snäll!) och så körde han oss till statoil. köpte chips, dipp, gräddfil, cola, djungelvrål, gott och blandat, 2 korvar och en dubbelnougat. just de, mjölk till frukosten också. haha och allt tog slut på ca 30 min!

idag har inte jag vart i skolan, har haft kramp i magen :s fasen inte kul! och neej, det va inte för att jag va bakis! just nu så tvättar jag sen ska jag dö på soffan, sova tidigt och vakna pigg och kry imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh usch! fyfan vad man ångrar sig dagen efter, jag förstår verkligen inte människor som typ säger "men det var det värt", det förstår man ju inte förrens efter två dagar efter när bakisheten lagt sig!

2009-01-12 @ 21:52:44
URL: http://kidz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0