Nr 4, kyckling med thailändsk röd curry

vaknade imorse, hela morgonen va perfekt. hade bra med tid, hann allt jag skulle göra kunde gå lugnt till bussen, ja allt va bra. sen när jag kommer till bussen så brukar jag alltid ta upp busskortet i förväg från min plånbok och ha det i handen så att det bara kliva på bussen när den kommer. men när jag står där så hittar inte jag min plånbok. letar förjäves i hela väskan efter den men hittar den inte. så kommer jag på att jag faktist höll på med bankkortet igår då jag skulle logga in på min banks hemsida och kika över mina rikedomar (som tyvärr inte finns) så jag gick igenom hela mina fickor efter 11 kronor så jag iaf kunde köpa en biljett i en automat, ta mig till skolan i tid, och lösa problemet därifrån. nehe. fan. jag hade inga kronor i fickan. så jag fick stå där som en liten ledsen människa när bussen åkte förbi. sprang hem och tänkte att jag hinner nog med nästa buss som går om tio minuter. gick in, hämtade plånboken samtidigt som jag svor lite åt den och sprang tillbaka till busshållsplatsen. när jag är ca 150 meter från bussen ser jag den åka förbi min busshållsplats. jävlar! jaha, då va det bara att vänta i tio minuter till! jag kom tillslut till skolan. 20 minuter försent.  men det är väl så med mig att jag ska då aldrig lyckas komma i tid!

just nu sitter jag och äter take away från spicy hot! så himla gott! Nr 4, Kyckling med  thailändsk röd curry. stark och god!
jag har pluggat lite inför ett prov på fredag sen har jag suttit här framför datorn och drömt mig bort i alla saker jag önskar mig i födelsedagspresent. (fyller år om 1 månad och 3 dagar) vääldigt lång lista! det är bara för att jag har 72 kronor kvar tills på fredag då det är löning. det är så typiskt att när man inte har pengar så finns det så himla mycket grejer som man vill ha, som är slut sen när man har pengar. typiskt västerås! funderar på att övertala Robin att åka till huvudstaden och shoppa lite någon dag, men jag antar att han inte tycker att jag ska spendera alla mina pengar!

föresten, är det någon som vet om man kan betälla kläder från hemsidan www.forever21.com till sverige?
dom har så mycke fint som jag vill ha just nu!

nu ska jag drömma mig vidare. ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja det går bara fint att beställa kläder därifrån..

2009-01-21 @ 20:56:06
URL: http://crewlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0