Varför är söndagar så värdelösa?

Varför är söndagar så värdelösa? det man gör är att man sover länge, tvättar och städar och fixar och sen går man och lägger sig. USCH vilken tråkig söndag. Robin är bakis och ligger på (i?) soffan och sover och jag väntar på att sista maskinen ska bli klar så jag kan hänga den. jag vill göra nå roligt! åka till hälla och kika på IKEA eller ner på stan. men det stänger ju alldeles strax. och han kommer ju inte att komma upp ur soffan på ett bra tag. jag orkar inte laga mat. jag orkar inte städa. jag orkar inte diska. jag orkar inte tvätta. jag orkar inte ha tråkigt på min ända lediga dag. jag vill bara åka iväg till maxi och handla lite och se lite folk! någonting vill jag göra! om ca 40 minuter är det handboll. Sverige-Ungern, kanske ska kolla på de. men jag är hungrig. usch vilken deppsöndag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0