Vattna kaktusen!

idag vaknade jag klockan 9 för att gå och träffa mamma och Göran som va i Västerås hos min kära bror Andreas, hans fru Jenny och älskade lilla Felicia. Jag åkte sedan till skolan 12.40 för ha möte om projektet och sen började mina lektioner 13.20. Vi hade bara en lektion och det va sååå skönt att ha en lugn dag. sen åkte jag hem och mös lite med Robin och sen ringde pappa och frågde om jag hann övningsköra lite innan jag skulle hem till Emilie i klassen och käka tacos och ha Bf3a-mys. så jag och pappa åkte ut en sväng. han hade med sig en present till mig. EN PARFYM! åååh vad snäll han är :D <3 han hade vart med jobbet igår till Östersund och dom flyger ju dit så han va på arlanda, och så tänkte han på mig! åååh äntligen! jag har gått utan parfym i fan 2 månader om inte mer! jag är en sån som verkligen inte unnar mig parfym, enligt mina ögon är det dyrt. men liksom jag kan lätt köpa en tröja för 400 spänn och inte en parfym för samma pris? jaja, nog om det.

det va jättemysigt att vara lite med klassen, tänk 14 trötta tjejer! Vi åt tacos, spelade lite guitar hero (en låt typ), spelade kort, bubblan och titta på handbollen, topmodel och garvade! haha

nu ringde precis mitt alarm på mobilen, "Vttna kaktusen!" står de. så nu ska jag göra de, sen så blir det en sväng in i duschen innan SATC börjar :)
 


Min älskade söta Felicia. Faster älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0