vita prickar och slem



igår var jag en sväng med Robin och solade på eftermiddagen. Vi solade i 18 min och jag är faktist lite rosig om kinderna! underbart att känna sig lite fräch faktist. men en sak hatar jag med att sola solarium, och jag antar att det inte bara är jag, det är att man får sånadär vita ringar på skulderbladen och sen så får jag en vit ring på rumpan!! hur mycket jag än vrider och vänder på mig, hur mycket jag än försöker liksom inte lägga min vikt på dom ställerna så blir det så iaf?! är det någon som vet hur man ska göra för att slippa dom? den personen borde få ett pris!

en annan sak som slog mig är att jag har en fobi som jag aldrig har tänkt på.... ni vet när man dricker cola ur en burk och sen så blir det liksom kvar en liten slemhög precis vid kanten på burken? ååh fy det är så äckligt!! bläää! jag kan verkligen inte dricka efter någon som lämnar kvar den där även fast den typ har "hällt i sig colan" och inte nuddat munnen på något sätt. när jag dricker cola eller någon annan läsk på burk så suger jag liksom varje gång efter jag har tagit en klunk.

Nu ska jag ta en prommenad! ut i friska luften och se lite dagsljus!

ps. bjuder på bilden på mig och robin ifrån förra lördagen ga


Kommentarer
Postat av: Helena (Danielsson)

Hej Johanna!! =)

Jag vill oxå veta hur man inte får sånna där vita märken!! Speciellt rådjursfläcken..

KraM

2009-01-18 @ 15:23:57
Postat av: lisa

HAHAHAHA jag suger också bort det där efter jag har tagit en klunk fy fan ahah

2009-01-18 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0