100 dagar kvar...

idag har jag, Frida och Josefin vart på 16 skolor och nästan lika många fritidsgårdar för att dela ut afficher och prata lite om vårt projekt. jag är så trött så jag tror att jag kommer stryka med snart! Och sen så skrev jag ju igår att jag hade ont i halsen, men upptäckte senare under dagen att det va ju självklart inte halsen utan min jävla visdomstand! min halsmandel är helt svullen och hela min vänstra sida på ansiktet ummar och jag kan inte röra det. Nu börjar det göra ont när jag öppnar munnen! Nu ska jag lägga mig framför tvn ett tag innan jag ska hälsa på kudden.


Imorgon är det 100-dagarsfesten :D det blir en förfest med klassen hos emmi och sen blir det såklart pluto och sen efterfest hos emmi igen. möjligtvis en slagg där också...


KUL med redovisning på fredagmorgon klockan 8.10!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0