avslutningsfest åk9 7:e April på Konrad

idag har vi gjort afficherna till vårt projekt-en avslutningsfest för alla i åk 9 den 7 april på konrad! Sprid det till era syskon som går i nian :) dom blev faktist väldigt snygga tycker jag. bättre än vad jag kunnat föreställt mig!  får se om jag på något sätt kan få upp en bild på affichen här på bloggen (ska fråga Thomas) så ni får se.

imorgon blir det skolan med en låååång sovmorgon, underbart! fast innan skolan ska jag möta upp Frida klockan 12 för att sola lite innan vi börjar. sen efter skolan kommer Göran och hämtar oss för vi ska till Strängnäs och hälsa på mamma och lammen (och Göran såklart) och låna en liten(?) bil som vi sedan kan åka hem i och jag kan ha i några dagar. Skönt att kunna ha en bil för att kunna röra sig lite fritt som man vill, guld värt! Även fast jag inte har miljontals kronor att lägga ner på bensin så kan man ta bilen när man ska storhandla, göra ärenden och kanske hälsa på någon.

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig. jag är så trött att ögonen går i kors. kan vara skönt att få sova i mer än 6 timmar per natt ibland. Förhoppningsvis så vaknar jag till när Robin kommer hem så kan vi mysa lite i soffan eftersom vi inte hann ses idag. :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0