förlåt!

förlåt! Jag har verkligen inte haft tid att blogga... det har inte hänt så mycket i mitt liv sen senast. Jag har mest pluggat, städat, jobbat och sovit! På lördag är jag ledig :D:D:D jag har lite småpanik för det känns som om jag aldrig är ledig. Senast var för en månad sen då jag hade mitt kalas, så det är ju inte så länge men det tar på krafterna att gå i skolan måndag till fredag och jobba fredag-lördag. Men jag ska absolut inte klaga för jag trivs otroligt bra med mitt jobb och med mina arbetskamrater! Man blir liksom som en liten familj. I helgen så va det bad taste-party på jobbet och både jag och mina kära arbetskamrater var väldigt snygga. men men, just ja, jag har lite småpanik över vad jag ska göra på lördag. det är för att jag har glömt bort vad man gör när man är ledig! Jag vill göra så mycket att jag inte kan välja! Jag vill åka till stockholm och shoppa lite på dagen, men jag vill samtidigt sova ut. På kvällen vill jag ligga i soffan och bara mysa med Robin, titta på någon film och äta godis. Men samtidigt så vill jag ut, träffa folk och festa loss!  Det kommer vara väldigt mycke folk eftersom det är löning! hjälp mig!!!! kan någon bara bestämma vad jag ska göra?!

Imorgon så blir det förhoppningsvis Rockfest på Bill&Bob med Ellan och mallan. Förfesten blir på Zanrizz med hårstyling och sminkning :) Vet bara inte vad jag ska ha på mig riktigt?

Och vad ska jag ha på mig imorgon på dagen? jag har så lång lugg så jag måste ha den uppsatt med resten av håret i toffs så då vill man ju ha en lite roligare outfit. Jag har verkligen inga färgglada kläder över huvudtaget! det är något som jag måste köpa. Just de, inga måsten, VILL köpa.

Nu är det dags att hämta tvätten i tvättstugan(har hängt där i en timme förlänge men jag hade sista tiden så det gör inget) sedan blir det en varm dusch och sängen!

Bjuder föresten på denna bild från helgens kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0