om 96 dagar...?

paniken  börjar krypa fram längs ryggen på mig. vad gör jag om 95 dagar? Eller jo om 95 dagar vet jag vad jag gör men om 96 då? är jag pank och arbetslös? jag börjar få panik! vad ska jag göra om jag inte har något jobb när jag tar studenten? jag kommer att känna mig så otroligt värdelös. jag känner mig otroligt värdelös! jag vill inte ha något sommarjobb, självklart är de en bra början, men sen då? när hösten kommer, ska jag börja om på nytt då? jag måste verkligen skriva ett cv. men det finns ju ingen tid i min vardag till de! nej nu måste jag tänka på något annat innan jag får panikångest!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag fattar vad du menar! men du behöver inte ha sån panik! du kommer iaf inte hamna på gatan utan pengar Johanna! du är ju typ världens mest ambitiösa människa på ett sätt tycker jag! du fixar allt!!! pUSSS

2009-03-11 @ 12:08:41
URL: http://hellolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0