12 dagar kvar...

sitter och kollar på ugly betty och käkar en macka. idag har jag gjort klart skivan till utklädnadsshowen så nu äre bara att träna stenhårt sista veckan så allt sitter :D VI SKA FAN VINNA BF3A!!!

Fyfasen, det känns helt konstigt i kroppen då jag tänker på att det är 12 dagar kvar till studenten!!! det är helt sjukt! Jag har ju fasen inte ens bestämt mig vad jag ska ha på mig och jag får nog lämna tillbaka skorna som jag köpte på bianco för dom gör alldeles för ont :/ Jag måste hitta smycken också! och nya skor!! HJÄLP vad mycke de va!!!

Jaja, just nu ska jag fokusera och göra klart det allra sista i skolan, på ett bra tag (hoppas jag)! Jag vet ju fortfarande inte om jag ska plugga vidare eller hur jag gör...

nej nu ska jag titta klart på ugly och sen blir det Desperata hemmafruar... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0