12.09

oj, här va det dålig uppdatering! Det är för att i torsdags så blev det ingen stockholmsresa, det blev sängen med huvudvärk och sova hela dagen :S Igår så va jag som vanligt i skolan och kom inte därifrån förens vid 17.30 och gjorde den där kalendern. TYVÄRR så är inte min klass så himla engagerad i någonting så att den är fortfarande inte klar!!! ska till skolan imorgon kl 11 och göra klart den. JÄTTEKUL! Sen efter skolan så va det bara att åka hem och fixa mig till jobbet.....

Idag så vet jag inte vad som händer, shoppningbehovet kliar uti fingerspetsarna! Men ska ju ut på onsdag så man kanske ska spara sina pengar? haha

Nu blir det frukost med älsklingen. See yah!
 


Såhär ser han ut när han vaknar på morgonen! HAHA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0