Bilder

Fick lite bilder av Jenny på Felicia, Max och Elina som jag stolt tänker visa upp :)


Elina och Felicia i Jenny och Andreas gamla lägenhet


Så jävla söt unge! Felicia<3


SötFelicia hos farmor(min mamma)


Jag och Felicia på juldagen hemma hos pappa/farfar <3


Haha Max och Elina i torsdags på hennes kalas, för söta mina små änglar! <3


Haha Jag dör när jag ser den här bilden!! Den är också från juldagen. Pappa och Jeanette hade gjort efterrätt som stod ute på altan och helt plötsligt så blev det tyst och vi undrade vad de hade för sig, öppnade balkongdörren, och jaa, ni ser ju själva! hahahaha va små hål från fingrar i allas efterrätter! Ett extra plus för sockerplasten de har på huvuvet!!! hahahaha <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0